Merhaba,
Sambapos v5 de sms göndermek istiyorum paket servisi icin ama v3 deki butun ayarları yaptıgım halde
gondermiyor.
Merhaba,
Sambapos v5 de sms göndermek istiyorum paket servisi icin ama v3 deki butun ayarları yaptıgım halde
gondermiyor.
Merhaba
Türkçe forumu kullanın destek.sambapos.com.
Please use latest version and use Turkish forum for Turkish questions.