Kurulum desteği için firma + registration hatası

Sevgili SambaPos ailesi, bende sizler gibi bir yazılımcıyım, keza bir de restoran sahibiyim.
sizin ürününüzü yatırımcı arkadaşlarımdan biri tavsiye ettiği için denedim , v3-v4-v5 hepsini tek tek kurdum.
fakat programınızın kurulumu ile ilgili bir sürü problem yaşıyorum ve yaşıyoruz.
öncelikle v5 ile alakalı olarak:
1- program açıldığında ingilizce geliyor, tamam, menüler içinde türkçe arayüzü buluyor ve değiştiriyoruz. bu da tamam, fakat hala bir sürü menü ingilizce.
2- mevcut ürün kategorilerinin isimlerini değiştirip kaydediyoruz. türkçe olarak bunları gösteriyor. save ediyoruz, tamam diyor. fakat hala eski dilinde duruyor. üstelik programı kapatıp açıyoruz hala aynı görünüyor.
3- v5’i register etmek istiyoruz, activate tuşuna basınca bir kullanıcı adı ve şifre soruyor. ne işe yaradığına dair herhangi bir açıklama yok. bir klavye, username ve password var. ne yazarsan yaz ana ekrana geri dönüyor. hiçbir döküman yada açıklama yok. parası yazıyor, nereye ödenir, nasıl ödenir bilmiyoruz.
4- profesyonel destek almak istiyoruz, bayiniz yada herhangi bir allahın kulu , parası neyse gelsin kursun desek, hiçbir bilgi ve açıklama yok. kime kurulum yaptırabiliriz belli değil. keza sizin profesyonel erişim için ne telefonunuz ne de e-posta adresiniz mevcut değil.
5- callerID cihazı kullanmak istiyoruz, uyumlu cihaz marka yada modelleri ile ilgili herhangi bir açıklama yada bilgi yok.
6- el terminaline kurulum yada rdp için herhangi bir bilgi yada döküman yok.
7- sitenizde v3 dahil tüm dökümanlarınız çok acemice ve hiç te profesyonel değil. madem v5 paralı, ciddi döküman yada destek hattına sizce de ihtiyaç yok mu? parayı alıp, programla bizleri başbaşa, neyaparsanız yapınız modunda mı bırakıyorsunuz?

We would love to help you out but it would be very hard for us to help you in your native language. This forum is primarily an English forum and the best way to get assistance in this forum is through English.

I am sure @emre will explain this better than I can in your own language.

Here is some explanation to your questions in English hopefully it can help you.

  1. Multi language support is not officially supported yet although I think Emre may have allowed Turkish.

  2. If you can provide screenshot of before you save it and then after you log out and log back in what it looks like we can understand it better.

  3. go to www.sambamarket.com create an account and purchase the license module for v5 then go to the Sambamarket from inside the program and login with the account you just created and press activate.

  4. Professional support is not currently offered however I think Emre does have some local support where he is based you would need to speak with him about that.

  5. CallerID has been discussed on this forum many times if you utilize the search function of the forum you will find everything you heed to setup caller id.

  6. The forum contains information for database setup and how to use with RDP its been discussed many times and is the most popular search for SambaPOS in google. I recommend you utilize the forum search.

  7. SambaPOS website is very professional it is a community project. Due to the nature of sambapos it would be nearly impossible to write documentation because not every persons setup will be the same. The forum is the best documentation available however there are some Wiki pages located here http://www.sambapos.com/wiki/doku.php/start

3 Likes

2 Likes

2 Likes

Serkan selamlar. sambapos.org sitesinin ana sayfasında bulunan telefon numarasından @mehmet ile görüşüp detaylı bilgi alabilirsin. Haklısın. Türkiye’de online hizmet yerine yüz yüze yerinde hizmet daha çok tercih edildiği için internetteki Türkçe içeriğimizin biraz geri planda kaldığının ben de farkındayım. Yeni bir Türkçe site hazırlıyoruz. Kısa zamanda yayına vereceğiz. İlgi ve önerilerin için çok teşekkürler.