Ticket missing i do not understand

some tickets disappear
and I do not understand the reason

sorunun çözümünü biraz detaylandırırmısınız

Google translate so excuse if not accurately translated.
Bilet başlatılabilir, tüm siparişler iptal edilmiş ve gönderilmemiş olduğundan, bilete numara ardışık değildir, çünkü bilet kapanma noktası olarak ayarlanır ve veritabanına gönderilir.0 gelince, bu muhtemelen tüm emirlerin tahmini olarak geçersiz kıldığı bir bilet olacaktır.Bilet üzerinde, neyin üzerinde olduğunu görmek için bilet kutusuna bakın.

Ticket number not always sequential as number made of ticket creation but id is sequential as made on ticket close/submit to database.
As for 0 would guess this is a ticket with voided all orders.
As for a solution for problem… There is no problem, thats how it is.
Maybe report ticket ID rather than number.
As for 0 value ticket, use ticket lister to check whats on ticket, expect all orders have been voided.

1 Like

Remaining Amount = 0
Ticket Id > 0

But this is not happening :frowning:

Selam Türkçe sorular için https://sambapos.org/tr/questions/newest adresini ziyaret edebilirsiniz. Sorunun farklı nedenleri olabilir. Detaylıca açıklarsanız iyi olur.

emre bey sorun boş adisyon açıp kapatıldığında veya adisyona birşey yazılıp iptal edildiğinde Ticket ID atlayarak devam ediyor. Adisyon kağıtlarını biriktirenler için şüphe uyandırıyor. Bunun bir çözümü var mı?

Teşekkürler

Use TICKET ID instead of Ticket number if you are doing accounting. Ticket number will skip and it’s by design to prevent orders from getting out of sync with multi terminal setup.